reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Sorkovský

Michal Sorkovský

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent predmaturitného ročníka a bežný človek žijúci v Bratislave. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Oči

Michal Sorkovský

Oči

Človek využíva svoju inteligenciu na objavovanie a vyvíjanie nových vecí technológií a tým sa líši od ostatných tvorov. Dokonca tak človek ovládol celý svet, bolo by však naivné myslieť si že naozaj celý svet patrí len jemu. Týmto som nechcel nikoho povzbudiť k životu v divokej prírode chcel som len pripomenúť, že nikdy nič nezmení to, že človek bude navždy jej súčasťou (a možno aj skazou).

  • 2. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 94x
  • 0
Čistenie nášho okolia

Michal Sorkovský

Čistenie nášho okolia

Všetkých srdečne pozývam na akciu môjho dobrého kamaráta. Verím že každého otravujú a znechucujú odpadky v lesoch a teda dúfam že vás akcia zaujme. Info:-4.5.2013-o 9:00-Autobusová zastávka Lachova v Petržalke.

  • 2. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 95x
  • 0
Úsmev v meste

Michal Sorkovský

Úsmev v meste

Jeden pekný jarný deň, ktorý som prežil zhruba týždeň do zadu. Takéto dni ma vždy prinútia všímať si všetky krásy okolo mňa, na ktoré tak často zabúdam!

  • 2. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 100x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu